söndag 2 augusti 2009

Lugna Gatan!

Idag har jag bara försökt att ta det lugnt och gå ner i varv. Och var åker man om inte till skogen om man ska försöka göra sig av med stressen.




Jag, Micke och Sara for upp till Nautanen (min plats för avkoppling) och bara njöt av skogen. Vi tog en riktigt lång avkopplande promenad och visst hörde vi åskan som mullrade lite grann i bakgrunden men solen sken och det var riktigt härligt.



Här står Micke och Sara och bara njuter av tillvaron.


Det ser riktigt härligt ut på bilden nedan där de båda två hoppat upp på en stor sten för att titta sig omkring.







Vi kunde ju givetvis inte låta bli att träna lite grann - vi var ju i skogen - och gissa om hundarna blev glada. De fick göra varsitt uppletande och det gick riktigt bra för båda två. Micke fick två grejer - bitstocken och bollen - som han givetvis hittade fort. Jag filmade när han hittade bollen så den lägger jag in. Sara fick en grej - bitstocken - som hon också hittade fort som ögat och stolt kom hon med den, lägger in en film på det också.





Därefter så avslutade vi med att göra en promenad i Svanparken i Malmberget och där är det riktigt fint.


Micke och Sara tittade på fåglarna i dammen och tyckte dom var såååå fina.





När vi sedan åkte hem så tror jag att vi kände oss ganska nöjda allihop med dagen som hade gett oss lugn och ro, lite jobb och så lite kul och intressant med fåglarna i svanparken.

Ha det gott!



3 kommentarer:

  1. Tjena!
    Kollade in din spårblogg. Såg jättemysigt ut. Hänger kanske på nån gång när benet är ok igen. Håll tummarna att jag är såpass så jag fixar både Mollys o Ottos spår i Kiruna!
    /Maria o vovvarna i Svappis

    SvaraRadera
  2. Tror dina voffsar är avis på varandra - när Sara jobbar skäller Micke, och när Micke jobbar skäller Sara...och ingen låter sig störas för det :)

    Undrar vad de kommer att säga när Imsan får träffa dem nästa gång - från 14 till 24 kilo i ett nafs!

    SvaraRadera