tisdag 11 augusti 2009

Födelsedag


Ja då var det dax för mig att fylla år och från klockan sju i morse så har jag fått sms och telefonsamtal från vänner och bekanta som ville gratulera.....................det kändes nästan som om jag fyllde riktigt jämna år. Nej det var bara ojämna år men oj vad det värmer i en gammal kvinnas hjärta .....................det lät väl fint va!!!
Tack alla ni fina människor som kom ihåg mig på min födelsedag.

Tack min goa unge för att du kom och kramade din mamma och gav mig den fina kameran - titta vilka fina bilder jag har tagit......................









Per och Pigan - ni är så gulliga. Janne och Maggi - det var så roligt att ni kom och hälsade på - tack för tandkrämen.......................varje år!!!!
Och tack Marie-Louise med Mimmi och Iza för den goda tårtan - fast Iza ville inte vara med på bild................men skam den som ger sig..





Vill inte.................. Mamma måste jag...........




Ok då här är jag...........................




Här visar Pigan hur duktig lilla Sara är som låter sig lyftas upp för att det ska bli riktigt fina kort.....................ja det är tjejerna hela dagen det!!






Sedan var Anci från Göteborg med sina barn - Jonathan, Sebastian med kusin - också och gratulerade. Ja de kom inte från Södra sverige bara för mig utan de hade varit här uppe på en snabbvisit och snabb blev den för jag hant inte ens fotografera dom.................synd va???


Och sedan alla ni andra som ringt och gratulerat....................vilken dag detta har varit!!


Sedan skulle det bli en skön och avkopplande skogspromenad för att vovvarna skulle få göra av sig innan sängen men vi kunde ju inte låta bli att lägga ett kort spår också........hmm





När vi promenerat och spåren fått ligga en stund så tog vi alla våra hundar och gick spåren var för sig.

Per gick med Micke och de hade inga som helst problem.

Marie-Louise gick med Iza som hade haft lite bråttom och tyckte att slutet kom alldeles för fort och skulle fortsätta spåra.

Pigan gick med Aramis som återigen gick som på räls - vilken kille - vad månde det bliva av honom.

Jag gick med Sara som gick helt fantastiskt bra - fort och säkert och det var kanonroligt.

Sedan hör ju till saken att det öste ner regn hela tiden - så blir man inte blöt för att man är svettig så då blir man blöt för att man inte kan låta bli att lägga spår när det regnar................ja, vad säger man.................men kul hade vi och vilken fin dag det var.


Nu väntar sängen och det ska bli skönt.


Ha det gott

2 kommentarer: