tisdag 13 oktober 2009

Fullt ös!



Nu kan man nog säga att det nästan är fullt ös på lilltjejen. Se bara ovan på bilden.......:)



Vi har tagit det lugnt men långa mysiga promenader i skogen och enbart njutit men nu börjar Sara tycka att det är dax att börja jobba.

Vi har väl lite planer på att träna lite inomhus - fick så fina instruktioner av Marie-Louise, Lena och Evelina så nu ska vi finslipa detaljer......Tack för det!!!



Men idag var det så otroligt fint ute när jag slutade jobbet så jag var bara tvungen att ta några bilder på hundarna i den dalande solen.................vill försöka få solen på bild eftersom det kanske dröjer innan vi ser den igen................titta bara så härliga bilder.....






Micke och Sara sitter fint i snön och i solen..........




Micke tycker jag ska sluta fota och leka en stund i stället..........




Snälla............kom och lek med oss..





Visst ser det härligt ut..........Man blir nästan lyrisk över att det är så vackert.

Har varit till Per och Pigan och hälsat på i deras nya lägenhet. Oj, så fint de har fått nu när tapetseringen nästan är klar. Lägger in en bild på lilla Misse




Nu ska vi ta på oss reflexvästarna och sticka ut på en promenad i mörkret - det är tur att det finns så fina reflexer som vi kan sätta på våra hundar och även på oss själva för huga vad det börjar bli mörkt ute nu.
Ha det

4 kommentarer:

  1. Ja, det är härligt att se Sara...pigg och allert.

    SvaraRadera
  2. Till Marie-Louise...........

    Vad har jag nu glömt????

    Monica Micke och Sara

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det härligt o vara ute i solen.Själv har jag idag en migrän som hela förmiddagen försöker smyga sig på så jag ska gå och vila en stund och se om det känns bättre. Kanske man hinner ut i solen iallafall. Fina kort på Micke o Sara och på "lilla" Misse :)

    SvaraRadera