tisdag 7 december 2010

Kallt

Ja och så börjar temperaturen att sjunka ner mot - 20 och under.........brr vad det känns kallt och inget roligt alls att gå ut med hundarna men det är ju ett måste.......men dom tycks inte alls ha något emot att springa ut...:)

Christian har varit till sjukgymnasten och som det verkar så har han fått en ordentlig smäll på nacken när han svimmade första gången och for i backen från lastbilshytten. Ryggen hade inte sett bra ut och han blev justerad men de vågade sig inte på nacken eftersom den inte alls känts bra. Nu ska han tillbaka till sjukgymnasten på ett par dar för massage och uppmjukning av nacken innan de provar justera den så nog är det hans wiplash skada som irriterar och yrselattackerna kommer nog med all säkerhet därifrån efter smällen i backen. Sedan finns ju funderingarna var första svimmningen kom ifrån.................ja vi får väl se vad läkarna och sjukgymnasten kommer fram till men en liten ljusning i alla fall.

Våran nymfparakit Erik ropar fortfarande efter sin lille kompis och blir nästan bara mer och mer frustrerad när han inte får något svar. Nu har han möjlighet att vara ute och flyga dagligen och har visat sig väldigt sällskapsjuk så nog saknar han sin lille kompis men det ger väl sig - förhoppnigsvis.

Nej nu är det bara på med kläderna och ut med hundarna....................här står dom förväntansfulla och tittar på mig och jag drar mig så "innibomben" - usch nu längtar jag till sommaren............igen.....

Ha det

3 kommentarer:

  1. och myggen och knotten och djungelolja...är du alldeles helt inibomben säker?

    SvaraRadera
  2. Ja jag är helt säker..........myggen och knotten går bra, lite irriterande med svidden men djungeloljan luktar ju gott ju.......:))

    Monica Micke och Sara

    SvaraRadera
  3. Jag skall kopiera det där och ta med mig upp om jag kommer till Malmenkampen...knotten brukar ju vara rätt femjävliga i augusti...:))

    SvaraRadera