fredag 25 juni 2010

Midsommar, sol och varmt



Äntligen så kom det lite värme - fantastiskt att det blev just till midsommar. Nu håller vi tummarna för att midsommaraftonen får bli en riktigt fin och härlig dag.




Micke har i alla fall fått komma hem och allt går åt rätt håll. Hade lite diskussioner med Gammelstads djursjukhus angående sättet som han blivit omhändertagen på och allt har löst sig till det bästa och förhoppningsvis kommer det inte att hända igen.


Själv har jag varit väldigt låg och fruktansvärt förvirrad. Det har nog blivit lite för mycket under en alldeles för kort tid så det är väl inte så konstigt - kan man tycka......:) Men har i alla fall fått uppleva vilka otroligt fina människor som man har runt omkring sig - det är så fruktansvärt härligt att det finns såna människor som helt och fullt ställer upp utan andra tankar än att bara finnas till för mig. Tack för allt som jag fått av er : Maggie, Marie-Louise, Lena, Åsa, Pigan, Christian, Marina, Anna-Lena, Ancie och många fler - tänk vad skönt det känns att vi finns till för varandra.


Tusen tack Åsa för att du följde med mig till sjukhuset - det var riktigt skönt att du fanns där med mig just då.


Min bästa kompis Siv, Annikas Mamma, har kommit upp från Eslöv och ska vara hos mig över midsommarhelgen och det är så otroligt skönt att ha nån hos sig just nu. Man tvingas till att inte fundera så mycket utan försöka leva här och nu.


Idag midsommar afton så fyller min älskade son 27 år och nu ska vi göra i ordning våra presenter och åka till honom och gratulera honom på födelsedagen - få se om han fixat tårtan....:)


När jag och Sara tävlade Apellen så hade Lena Hermansen tagit några jättefina kort och nu har jag fått dom - Tack Lena - så jag sätter in dom här . Längst upp så har hon fotat under Linförigheten och det ser väl rätt bra ut..................:)





Här är vi under slutskedet av linförigheten - under språng marsch.






Framförgående som hon gjorde riktigt bra !



Ett till under framförgåendet.




Och här ligger hon under platsläggande under marsch!



Nu hoppas jag verkligen att solen visar sig och håller sig under kvällen så att vi kan åka upp till Dundret så att vi får uppleva midnattsolen.


Trevlig midsommar alla!!!


Ha det

3 kommentarer:

  1. Det ser riktigt fint ut :) Ni är så jäkla duktiga!

    Gudars så skönt midsommarväder vi har fått - äntligen!

    Kramar till er alla.

    SvaraRadera
  2. Ja det är skönt o ha sina vänner runt omkring sig när det bara blir "för mycket"
    Och vilket härligt midsommarväder vi fick och garanterat är det fint uppe på Dundret denna kväll!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får den bra midsommar och gratta Christian från mej och Iza

    SvaraRadera