söndag 20 februari 2011

Kallt!

Hela veckan har det varit så kallt så man knappt velat sticka näsan utanför dörren - nej usch nu vill jag har vår med sol och värme..........



Fast det kanske är tur att det varit så kallt eftersom jag blivit sjuk igen...:( Var till läkaren på tisdag och var tvungen att börja äta antibiotika igen pga skyhög sänka.........oj oj vad less jag känner mig och det värsta är ju att jag är så kraftlös, men nu hoppas jag verkligen att det här ska vända och krafterna kommer tillbaka. Nog är det tur att man är van vid värk och att allt känns tungt för annars hade jag nog kastat in handduken för länge sen. Har varit tvungen att ställa in mina sjukgymnastbesök, går dit två gånger i veckan, så kroppen är som en enda värkade pulserande muskel...........men nästa vecka ska jag och få nålar som hjälper mig med mina smärtande höfter så får vi hoppas att det blir lite lättare.



Ja vi har i alla fall tränat lite grann inomhus med vittringsapporten. Har kört på ganska försiktigt med de nya metoderna som verkar fungera. Har klivit fram ganska snabbt för att till nästa "skick" klivit tillbaka och sedan bara lekt och det verkar som om vi är på god väg att lägga en riktigt god grund för det här momentet. Nästa steg blir att ändra miljö och köra på samma sätt som tidigare - kanske flytta in det i köket...:) Nej skämt åsido vi skulle behöva få köra det ute bland andra hundar men då behöver ju vädret bli lite mer humant......



Har i alla fall anmält mig till studiecirkeln "att lyckas på tävling" för att komma igång med det mentala tänket igen. Kan säkert bli väldigt intressant och samtidigt eftersom vi var så många som anmält oss så blir det säkert många bra diskussioner och infall i hur man kan komma fram till det ultimata "tänket" för just mig när jag ska in på plan.

Ha det

1 kommentar:

  1. Usch och fy att bli sjuk igen, konstigt med alla långdragna förkylningar, hoppas att denna kur hjälper dig. Låter spännande med cirkeln, hade varit roligt att vara med men det är mycket som ska pusslas ihop. Ha det! Anna-Karin

    SvaraRadera